HOŞGELDİNİZ

ta ta ta taaaaaammmmmm:)

21 Şubat 2012 Salı

bugün çok güzel bir şey oldu kikir kikir

şükürler olsun beklediğimiz terfi haberi ilerleme kaydetti bugün inşAllah en kısa zamanda tayin haberini de buradan duyururum size.3 yıllık emek okul bitti terfi için yazı yazıldı, eylül ayından bu yana yüreğimiz hop hop bekliyoruz ne zaman haber gelecek diye.dün görüşme daveti ve bugün güzel haberler geldi. Allah hakkımızda hayırlısını versin nice başarılar nasip etsin inşAllah.

edit: an itibariyle beyin kıvrımlarıma otu b.ku buraya yazıyorum diye bir düşünce geliverdi. ama hemmen koşarak uzaklaştım ordan. benim için fazlasıyla kaydadeğer bir durum ziiiiiiiraaaaa. bu durumda sizlerde şahit olmak durumundasınız. abiye kuzu ya bağlıyorum yine. ekspresgo mu içsek :) daha fazla kaptırmadan ben kaçar. herkeslere kokulu öpücük ( eheheeee bu da seda sayan :) mutluluktan kimlik çatışması yaşıyorum haydi bakalım  ülke size emanet ben  survivor a gidiyorum :))

2 yorum: