HOŞGELDİNİZ

ta ta ta taaaaaammmmmm:)

29 Şubat 2012 Çarşamba

dün geceden beri yağmur var Osmaniye deeeeee,
gözlerim dolu dolu oluyor tv sizliğe
elektrikler kesilmiş gibi masum
işe gittim bu sabah
geldiğimde d smart sinyal yoktu
internette gezinmek getirmez ki seni bana
tv mi istiyorummmmm

          Malumunuz süt iznim dolayısıyla işten biraz erken geliyorum ve eve geldiğimde oğluşumla ilgilenirken sürekli açık olan televizyona da gözüm kayıyor.o evdeki 3. kişi sanki.hep sesi var kulağımda.fakat bugün eve geldiğimde Osmaniye de dün gece başlayan ve şakır şakır yağmakta ısrar eden yağmur hala dinmediği için süper, muhteşem aman yarabbim dedirtecek, harika ötesi cihazımız ki biz kendisine d smart diye hitap ediyoruz sinyal yok şeklindeki kısa ve öz açıklaması ile görüntü vermeyi kesmiş.bülbül gibi şakıyan tv nin  çıtı çıkmıyor. biraz sağını solunu karıştırınca gördüm ki bu defa problem saygıdeğer cihazımızdan kaynaklanmıyor, balkondan gelen kablo kopmuş.uğraşayım dedim beceremedim.ve okuduğunuz üzere aldım dizime bilgisayarı yazıyorum. 
     Yağmurlu günlerde sinyal yok diyerek beni tv den mahrum etmişliği olmasına rağmen bu defa d smartın suçu yok aslında.Yine onlardan biri sandım napim canım insanım ben de. bu arada basit kablo arızasını size anlatırken kullandığım birtakım tamlamalar daha önceki kızgınlığımdan kaynaklanmakta.yani bi kablo çıktı yayın gitti diye d smart ı suçlamıyorum, d smart ı karalamak da değil amacım.Almak isteyen alsın denesin. Ben zamanında 'bir kere alın başka hiç bir ücret ödemeden şu kadar film kanalı şu kadar belgesel kanalı vb. izleyin üyelik ücreti yok bilmem ne yok' denilip  bir çok kanalı izleyebilmek için ayrı ayrı paket  almam gerektiği gerçeğiyle yüzleşince gıcık olmuştum zaten.Yayın akışının hava şartlarıyla gidişi de tuzu biberi oldu.Bir tüketici olarak eleştiri yapma hakkım olduğu kanaatindeyim.Yani firma yetkilileri duyuyorsanız eğer beni ürününüzü karalamakla suçlamak yerine d smart paketlerini vaadettiğiniz gibi ücretsiz yapın film izlemek istiyorum.daha da önemlisi yağmur lütfen artık dur çünkü tv izlemek istiyorum.tamirci gelsin eve.

muhtemelen kafam yerinde değil ama yine de yazının ana fikri elindekinin kıymetini kaybedince anlıyormuşsun olsun :)

edit  :  tv si olmayan kızın dramı  ehehheeeeühüüüüüü :)

6 yorum:

  1. yine muhteşemsin ya bir tv yi insan bu kadar güzel canlandırır parmaklarına sağlık gerçekten d.smart bu paket muhabetine bende çok gıcık gidiyorum =)))9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden geldiği gibi işte, beğenmene sevindim komşucuğum :)

      Sil
  2. komşu yeni yazılarınızı bekliyorum gözlerimiz yolarda kaldı

    YanıtlaSil
  3. takipte olmana sevindim komşu takipçilerime layık bir yazı olsun diye gerekli düzeltmeleri yapıp yayınlıycam inş :)

    YanıtlaSil
  4. komşu sizde bloğuma beklerim kahvemiz olmasada coca cola şifre ikram edeyim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben her gün uğruyorum bloğuna bi türlü kullanılmadan yakalayamıyordum şifreleri bu iyi olmuş gelen herkese şifre var. bu arada takipçi sayın gözümden kaçmadı kolay gelsin :)

      Sil